ЧС 2018
Вибори-2019
Онлайн
Сектор
Спецпроекти
Країна Укропів

Картонний будиночок: Як простий українець заснував крутий бренд меблів

Його історія нагадує казку. І тим, як вона починалася, і тим, як стрімко цей початок перетворився на відмінний бізнес.

Depo.
5 грудня 2018 11:56
ФОТО: depo.ua

А було таке: до Георгія підійшла маленька донечка і попросила зробити їй власний стілець. Ну, або трон. Під рукою з матеріалів була лише картонна коробка від пилососу. З неї Георгій і зробив свій перший витвір, з неї і почалася історія успіху, визнання та вдале хоббі, яке швидко стало бізнесом.

Компанію назвали FuTuFu і тепер під цим брендом український виробник випускає домашні меблі: крісла, полиці, ліжка, а ще – іграшки-трансформери для дітей, картонні будиночки, які діти разом з батьками можуть розфарбувати, як заманеться. А ще картонні шедеври стають зручними та оригінальними виставковими стендами – їх легко перевозити, легко збирати, розбирати та утилізувати.

Ідея Георгія Ардотелі – у сучасному світі меблі більше не мають служити десятками років, термін їх служби господарям – до 3 років. А з цим терміном життя чудово можуть впоратися і картонні меблі. Їх легко збирати, фарбувати, переносити, складати та розкладати – отже, цей матеріал дає неабиякий простір для творчості. І за своїми характеристиками вони мало чим поступаються традиційним меблям – легко витримують навантаження до 100 кг.

Коли бізнес лише починався, купувати професійне обладнання було задорого. І для роботи з картоном розробили станки самі. За 5 років існування компанії її продукція вже завоювала країну та пробилася закордон. Мабуть, ще й тому, що ідея Георгія цілком відповідає європейській моделі: вироблена з вторинної сировини, залишки від виробництва відразу ідуть на переробку – не бізнес, а мрія еколога!

Сам Георгій Ардотелі каже: "Не треба ставитися до походу до офісу як до роботи. Це твоє життя. Для мене основним стимулом руху є нереальні задачі".

Назустріч сонцю